søndag den 19. februar 2012

Og et par delfiner

Well, dolphin cruise er slightly overvurderet, i hvert fald, hvis man gør det på pensionist/turist/budget-måden (dvs for 15 dollars, og ikke skræmmende 58 dollars for 100% delfinchance eller endnu værre 98 dollars for at svømme med dem, selvom jeg ellers godt gad) og ser i alt 5-7 styk boltre sig ovenvande cirka 12 millisekunder ad gangen. Men jeg så dem da - fik bare ikke fantastiske billeder af dusiner af delfiner med mig i forgrunden. Til gengæld så jeg et kæmpeskib ladet med får.

Det var en rigtig dejlig søndag sammen med en busfuld internationale studerende fra Flinders Uni i Port Adelaide. Spiste fedtet pizza i tysk/kinesisk selskab, var i fyrtårn med højdeskræk og 10 minutters kvik-tur på maritimt museum. Australien har en spændende historie. 

I morgen går turen til Cleland (koalakrammer) sammen med tyske Jessica og tirsdag min 4.sidste vagt på 5A. Skørt. Og det er snart marts. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar