onsdag den 25. januar 2012

Vilde dyr

Og her taler jeg om den rigtige slags, og ikke desperate rejsende i verdens internationale lufthavne. På lillebrors opfordring så jeg Bear Grylls i Ultimate Survival rode rundt i sumpe og outback med krokodiller og slanger. Blev pludselig glad for, at jeg ikke skal til Northern Territory. Det er vidst mere fredeligt nede sydpå (der er det kun solen, der stikker, og hajer, der bider).
Er ret ræd for visse fir- og 
ottebenede væsener. Og jeg har hørt noget om, at fordelingen af meget giftige skællede kræ ikke er helt lige verden over - og at Australien efter min mening har en del overvægt på vild&livsfarlig-dyrskontoen
Nej, dingoer! Frygtelige uhyrer, forklædt som hunde, der i ørkenen bortfører og spiser helst uskyldige babyer og gør livet frygteligt for ubevæbnede.. De må være de værste! 


Her er forresten et billede af mit pakkerod før det kom i rygsækken. Har måttet sjusse mig frem til de 21 kg, for min badevægt er ikke præcis, haha.
Nå men, i morgen går det løs, og jeg tror ikke, jeg kan sove i nat. Det er nok meget praktisk at være lidt søvnig, når jeg kan se frem til flytransport indtil lørdag morgen! 



Jeg glæder mig! 


P.S. Har lige overstået min eksamen og har været ramt af influenzavirus i alle hovedets hulrum. Meget ubehageligt. Jeg tror det skyldes kortisols upassende langtidsvirkninger på immunforsvaret. Og det kom altså før jeg blev klippet, så det er ikke noget med, at styrken sidder i håret. Men jeg har i hvert fald fået prikket hul på begge trommehinder i dag, så er klar til flyvetur i morgen. Trykudligning. Av. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar