fredag den 27. januar 2012

Singapore

Wuhu, fri wi-fi!
Meget kort opdatering, inden jeg igen-igen skal gennem security og boarde mit fly mod endedestinationen!
Har mega ondt i kæberne efter alt det tyggegummi 12-timersturen fra London hertil krævede for at holde de seriøse propper på afstand. Det lykkedes mig at få sovet 3-4 timer i streg, selvom jeg ikke sad så godt, men havde da vinduesplads og rare medpassagerer. Servicen fejlede heller intet; jeg fik endda english breakfast i morges (altså, europæisk morgen, for over Malaysia var kl. 17). Det er helt skørt med den tidsforskel.
Jeg kan også mærke, at jeg er ør i hovedet og kroppen over dén og at sidde ned så længe (godt, man kan sine venepumpeøvelser) - og de rullende fortov i lufthavnene får mine ben til at ryste.

Jeg spiser nu det sidste frugt fra min danske madpakke og krydser fingre for, at der er aftensmad på flyet.

Det er vildt spændende at være afsted på egen hånd! Synes faktisk selv, jeg er lidt sej.
Hej hej! :-) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar