torsdag den 19. januar 2012

En uge til afrejse!

Nu bliver det vildt!
Om præcis en uge er jeg ombord på flyet fra København til London, og om en uge og  3½ 
timer boarder jeg QF 0320 til Singapore, hvorfra airbus'sen, der skal føre mig til Adelaide, South Australia, letter.  
Jeg er overhovedet ikke nervøs.
Og det på trods af, at jeg aldrig har fløjet længere end til Barcelona og faktisk ikke har været uden for Europa før, og heller ikke er helt sikker på, hvor langt mine 160 australske dollars rækker. Jeg skal rejse mutters alene igennem nogle af verdens største og mest strikse lufthavne. Ikke nervøs.
Jeg skal bare lige have overstået en skrækkelig eksamen først (onsdag) og re-pakke min nyindkøbte rygsæk. Der kan være 60 liter. Det er mere end rigeligt. Især når vejrudsigten for destination melder om 34 grader og behov for faktor 50 på min lidt for kaukasiske hud. 

Heldigvis er det meste grundigt planlagt. Har flybillet, visum, gyldigt pas, bolig, gåpåmod og højst sandsynligt nogen, der henter mig i lufthavnen down under.
Mangler jeg noget? 



P.S. Jeg ville have tilføjet et billede af mine forberedelsesanstrengelser, men jeg har ikke noget kamera endnu. Jeg forventer dog at tage et par billeder undervejs. 


P.P.S. Jeg har ikke blogget før og regner med, at det bliver usandsynligt traditionel rejseblog-agtigt med et tvist af sygeplejenørderi og nødråb, når jeg løber tør for penge. 


P.P.P.S. Jeg har selvfølgelig mere end 160 aud.... 

1 kommentar: